niedziela, 25 marca 2012

Baba jogurtowa mega waniliowa


Składniki:
1,5 szklanki mąki pszennej
3 łyżeczki proszku do pieczenia
1/2 szklanki cukru
2 jajka
1/2 szklanki oleju
1 szklanka jogurtu naturalnego
2-3 łyżeczki aromatu waniliowego

Cukier utarłam z jajkami. Dodałam olej i jogurt i razem zmiksowałam.
Dodałam aromat oraz mąkę wraz z proszkiem do pieczenia.
Miksowałam do czasu otrzymania jednolitej masy.
Ciasto przelałam do obficie wysmarowanej i wysypanej bułką tartą formy do babki.
Wstawiłam do nagrzanego do 180st piekarnika i piekałam około godziny.

Przystrojenie dowolne - u mnie dziś akurat żółty lukier.

SMACZNEGO!
przepis bierze udział w akcjach
 

1 komentarz:

  1. Super piękna ...i SMACZNA
    i prosta ,i łatwa .... a o to przecież chodzi....
    Dzięki...kocham Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń