piątek, 13 kwietnia 2012

Pasztet z jajek i pieczarek


... przepis Piotra Kucharskiego po moich małych modyfikacjach ...

Składniki:
500 g pieczarek
1 cebula
10 jajek ugotowanych na twardo
2 surowe jajka

1 ząbek czosnku
1 pęczek szczypiorku, posiekanego
1 pęczek koperku, posiekany
2 łyżki majonezu
1 łyżka śmietany 18%
0,5 szklanki bułki tartej
sól i pieprz do smaku
1 łyżka masła


w oryginalnym przepisie była jeszcze posiekana natka pietruszki i 1 bułka namoczona w mleku

Pieczarki starłam na tarce na grubych oczkach a cebulę drobno posiekałam następnie podsmażyłam z posiekanym czosnkiem i masłem na patelni.
Smażyłam do momentu gdy odparowała cała woda.
Jajka na twardo także starłam na tarce i wymieszałam ze szczypiorkiem i koperkiem. Dodałam śmietanę, majonez i bułkę tartą.
Dorzuciłam roztrzepane surowe jajka, podsmażone pieczarki i cebulę, doprawiłam pieprzem i solą. Dokładnie wymieszałam.
Przełożyłam do natłuszczonej formy keksowej i zapiekałam w rozgrzanym do 200st piekarniku przez około 1 godzinę.

SMACZNEGO!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz