poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Nuggetsy z kurczaka

... pewna sieciowa fastfoodowa instytucja proponuje kurczaka w cudownej panierce, w końcu trafiłam na przepis przybliżający ten niesamowity smak we własnym domu ...

Składniki:
jedna podwójna pierś z kurczaka
trzy szklanki płatków kukurydzianych
200 ml jogurty naturalnego
łyżka sosu sojowego
1 jajko
ostra papryka
czosnek granulowany
majeranek
rozmaryn
sól i pieprz

Jogurt, sos sojowy, jajko i przyprawy dokładnie ze sobą wymieszałam.
Pierś pokroiłam na większe kawałki - paski i każdy pasek na pół, powstały prostokąty.
Kawałki mięsa zamoczyłam w jogurcie.
Płatki rozdrobniłam przy pomocy blendera.
Każdy kawałek mięsa prosto z jogurtu lądował w płatkach.
Oblepione płatkami mięso układałam na blasze wyłożonej papierem do pieczenia.
Lekko całość pokropiłam oliwą, wstawiłam do nagrzanego do 180st piekarnika i piekłam 20 minut.

Podałam z frytkami.

SMACZNEGO!

7 komentarzy:

  1. Wow. Przepis nie wygląda na niezdrowy. Na pewno wypróbuję :) Pozdrawiam i wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodaję do zakładek i na pewno wypróbuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam ;]
    złociste kąski. pychaaa...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, wyglądają idealnie. Moje jakoś nigdy nie przybierają tak udanej formy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Już taplają się w jogurcie Martusiu!!! Mam zamiar podać je z Twoimi kuleczkami ziemniaczanymi! Dziękuję za natchnienie kulinarne. Buziaki. Marta K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Działasz błyskawicznie widzę :)
      Mam nadzieję, ze będą Wam smakowały.

      Usuń
  6. chyba właśnie tego szukałam , dziękuję

    OdpowiedzUsuń