niedziela, 22 kwietnia 2012

Szpinakowe Tagliatelle z sosem śmietankowym

Składniki:
300g makaronu Tagliatelle (ja podałam szpinakowy zmieszany ze zwykłym)
100 g gotowanej lub wędzonej szynki
niewielka cebula
bazylia - najlepiej śiweża posiekana ale może też być suszona
250 ml śmietany 30% - ja tym razem dałam 200 ml 36% i 50 ml 18%
4 łyżki drobno startego sera żółtego
vegeta
pieprz
czosnek granulowany

Makaron ugotowałam al dente w osolonej wodzie.
Na rozgrzanym oleju podsmażyłam pokrojona w nardzo drobną kosteczkę szynkę i posiekaną drobno cebulę. Gdy cebula się zeszkliła wlałam na patelnię śmietanę i doprawiłam do smaku przyprawami. Gotowałam całość około 8 minut momentu gdy śmietana lekko zgęstniała.
Dodałam posiekaną drobno bazylię i ser.
Gotowałam jeszcze około 2 minuty cały czas mieszając.
Dołożyłam gorący makaron i wymieszałam z sosem.

SMACZNEGO!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz