sobota, 2 kwietnia 2011

Śmietankowy przekładaniec Pauli


... Ten przepyszny i jakże łatwy przepis otrzymałam od mojej serdecznej koleżanki Paulinki J… dziękuję Kochana to był strzał w dziesiątkę...


Składniki:

CIASTO:

2,5 szklanki mąki
3/4 szklanki cukru
4 żółtka
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 margaryna


KREM:

500 ml śmietanki kremówki (30% lub więcej)
2 opakowania Śnieżki


dodatkowo masa krówkowa i płatki migdałów

Szkładniki na ciasto zagniatamy. Dzielimy ciasto na 2 części i pieczemy w nagrzanym do 180o piekarniku dwa oddzialne placki na złoty kolor (okolo 20-25 min).

Ubijamy masę śmietankową i przekładamy upieczone placki. Na wierzchu rozsmarowywujemy masę krówkową i posypujemy płatkami migdałowymi.
Jeśli nie mamy masy możemy rozpuścić 250g krówek z połową kostki masła i łyżką miodu.
Ja dodatkowo całość zalałam polewą krówkową J

Paula poradziła aby ciasto było zrobione co najmniej 2-3 dni przed imprezą i przechowywane w lodówce.
SMACZNEGO!

1 komentarz:

  1. Kochana Ty moja najdroższa...wpis nie jest zgodny z tematem akcji na marzec :-( na Durszlaku w opisie jest link do przepisu...zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń