poniedzia艂ek, 23 wrze艣nia 2019

Moja ulubiona pestopasta 馃槏

Nie masz czasu na zrobienie obiadu? Dzi艣 polecam makaron z moj膮 domow膮 pestopast膮. Na jej zrobienie potrzebowa膰 b臋dziecie max 5 minut plus gotowanie makaronu - dostaniemy ju偶 w sklepach takie, kt贸re gotowe s膮 w 3 minuty.
Zdj臋cie nie zachwyca, bo robione w biegu aleee smaaak 馃槏❤ 
W blenderze l膮duj膮: 
✔s艂oik suszonych pomidor贸w w oliwie wraz z zalew膮
✔p贸艂 paczki fety
✔dwie 艂y偶ki s艂onecznika lub ulubionych orzech贸w (ja dodaj臋 s艂onecznika z chilli z Lidla)
✔dwa z膮bki czosnku
✔tyle oliwy z oliwek by konsystencja pasty by艂a dla Was odpowiednia. 
Ja daj臋 ma艂o oliwy, poniewa偶 wol臋 gdy moja pestopasta jest g臋sta - dlatego nazywam j膮 past膮. 馃槣

Je艣li mam w domu oliwki lub kapary dodaj臋 je do smaku.

SMACZNEGO!

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz